Regulamin rezerwacji wizyt
i uiszczania zadatków

Regulamin rezerwacji wizyt i uiszczania zadatków
w Klinikach Derma Instytut Sp. z o.o.

§1

  1. W momencie rezerwacji wizyty w Derma Instytut Sp.z o.  (dalej jako: „DI”), obejmującej wykonanie jedną z usług medycznych wymienionych w ust. 2 niniejszego paragrafu, Pacjent zobowiązuje się do uiszczenia zadatku na poczet ceny usługi, w wysokościach wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu.
  2. Do usług medycznych, o których mowa w §1 ust. 1 należą:
    1. Wizyty konsultacyjnej – zadatek w wysokości 150 zł.
  3. Do zadatku, o którym mowa w §1 ust. 1 Regulaminu znajdują zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93).
  4. Zadatek uiszczony przez pacjenta podlega zaliczeniu na poczet kosztów, które pacjent zobowiązany jest pokryć w związku z zarezerwowaną wizytą.

§2

  1. W przypadku odwołania lub przesunięcia terminu wizyty z winy pacjenta w terminie nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych przed datą planowanej wizyty, uiszczony zadatek podlega zwrotowi lub może zostać zaliczony na poczet uiszczenia zadatku za kolejną wizytę, o której mowa w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu. Odwołanie wizyty można dokonać poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 694-666-977 (w godzinach pracy DI, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 12:00 – 20:00) lub kontakt mailowy info@dermainstytut.pl. Podstawą zwrotu zadatku jest zwrot paragonu.
  2. W przypadku niestawiennictwa pacjenta na umówionym terminie wizyty, o której mowa w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu lub odwołania umówionego terminu takiej wizyty wbrew postanowieniom ust. 1 niniejszego paragrafu, uiszczony zadatek przepada (DI jest uprawnione do zachowania zadatku).

§3

  1. Pacjent dokonuje zapłaty zadatku:
    1. w przypadku rejestracji online– za pośrednictwem strony internetowej www.dermainstytut.pl;
    2. w przypadku rejestracji telefonicznej– przelewem bankowym na rachunek:

Derma Instytut Sp. z o.o.  mBank 79 1140 2004 0000 3102 8120 1019

  1. w przypadku rejestracji osobistej – gotówkowo bądź przy użyciu karty płatniczej;
  1. W przypadku dokonania zapłaty zadatku przelewem, pacjent zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia dokonania przelewu mailowo na adres info@dermainst.pl w ciągu 1 dnia od ustalenia terminu wizyty z DI. Opłata fiskalizowana jest najpóźniej w dniu następnym po zaksięgowaniu przelewu, a skan paragonu przesyłany jest zwrotnie mailem. Oryginał paragonu do czasu odbioru przez pacjenta pozostaje w DI.
  2. W przypadku zapłaty zadatku przelewem, zadatek uważa się za uiszczony a rezerwacja wizyty jest potwierdzona w momencie otrzymania przez DI maila, o którym mowa w ust. 2.
  3. W przypadku rezerwacji konsultacji  lub wizyty na zabieg za pośrednictwem strony Derma Instytut (http://www.dermainstytut.pl) Klient przyjmuje i akceptuje w trakcie zakupu wyłączenie odstąpienia od umowy na świadczenie usług bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia zgodnie z Ustawą z dn. 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz.827).