- Niniejszy regulamin wykonywania zabiegów w klinikach Derma Instytut należących do Derma Instytut Sp. z o.o. zwany dalej „Regulaminem” stosownym do art. 384 Kodeksu Cywilnego – określa ogólne warunki umowy, na podstawie której Klient otrzymuje usługę w postaci zabiegu lub dokonuje zakupu towaru, prawa i obowiązki Stron takiej transakcji, w tym obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, a także zasady odpowiedzialności Stron. Regulamin dostępny jest za pośrednictwem strony internetowej www.dermainstytut.pl oraz w placówkach Derma Instytut
DEFINICJE:
Cennik usług – aktualny cennik usług i towarów znajdujących się w ofercie Derma Instytut, przedstawiony w złotówkach (w cenniku podane są kwoty brutto). Cennik dostępny jest na stronie internetowej www.dermainstytut.pl
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług dostępnych w Klinice Derma Instytut.
Derma Instytut – placówki Derma Instytut Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Ligustrowa 10A 03-995 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000892132, REGON: 147191173, NIP 8992898119.
Umowa – umowa zawarta między Klientem a Derma Instytut. W jej rozumieniu zawarciem umowy jest podjęcie decyzji o skorzystaniu z usług Derma Instytut poprzez dokonanie przedpłaty/zapłaty za zabieg, wykupienie bonu upominkowego, wykupienie pakietu na serię zabiegów. W każdym z tych przypadków zawarcie umowy jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
Zabieg – w rozumieniu niniejszego regulaminu pojęcie „zabieg” oznacza zabieg medycyny estetycznej, zabieg kosmetyczny, zabieg przy użyciu specjalistycznej aparatury Hi-Tech, zabieg Spa, zabieg masażu, a także każdy inny zabieg znajdujący się w ofercie Derma Instytut
1 ZASADY OGÓLNE
- Korzystanie z usług Derma Instytut odbywa się każdorazowo po odpowiednim zakwalifikowaniu przez fachowy personel Kliniki, wypełnieniu stosownych formularzy m.in. karty klienta, zgody na zabieg oraz innych wymaganych dokumentów jak również dokonaniu płatności za usługi.
- Derma Instytut zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w aktualnej ofercie Kliniki. Wszelkie zmiany będą dostępne na stronie internetowej https://www.dermainstytut.pl/
- Zawierając umowę z Derma Instytut, Klient jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem, akceptuje go i nie zgłasza do niego żadnych zastrzeżeń.
- PODSTAWOWE ZASADY WYKONYWANIA ZABIEGÓW
- Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
- Zgodę na zabieg może wyrazić Klient małoletni, który ukończył 16 lat, jednakże jeżeli Klient ten nie ukończył 18 lat, zgodę na wykonanie zabiegu u małoletniego musi wyrazić również jego przedstawiciel ustawowy.
- Zgodę na wykonanie zabiegu u Klienta małoletniego, który nie ukończył 16 lat, może wyrazić jedynie jego przedstawiciel ustawowy, w formie pisemnej.
- Klient małoletni, który nie ukończył 16 roku życia, może przebywać w Derma Instytut jedynie w obecności i pod opieką swojego przedstawiciela ustawowego, który w jego imieniu dokonuje płatności za usługę.
- Derma Instytut zastrzega sobie prawo do nie wykonania usługi Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub użycie innych środków odurzających.
- Zabiegi wykonywane są jedynie w placówce Kliniki oraz w godzinach jej otwarcia. Godziny otwarcia Derma Instytut mogą ulec zmianie, zawsze są one dostępne na stronie internetowej https://www.dermainstytut.pl/.
- W przypadku gdy umówiona (zwłaszcza w przypadku wizyty wcześniej opłaconej) wizyta Klienta nie mogła się odbyć w związku ze zmianą godzin pracy Kliniki lub inną zmianą wynikającą ze strony Kliniki, wizyta zostaje przełożona na najszybszy możliwy termin ustalony wspólnie przez Klienta i Klinikę.
- Zabiegi wykonywane są wg cennika obowiązującego w Derma Instytut, w dniu wykonania danej usługi (cennik aktualny oraz cennik promocyjny dostępne na stronie internetowej https://www.dermainstytut.pl/.)
- Podane ceny z zakresu usuwania zmian skórnych (m.in. metodą CO2) są cenami orientacyjnymi, których doprecyzowanie następuje podczas kwalifikacji klienta na zabieg, w jego dniu.
- Zakupione zabiegi, pakiety zabiegów czy bony upominkowe nie podlegają zwrotowi.
- Zakupione karty podarunkowe ważne są przez 3 miesiące od dnia zakupu.
- Wykupione pakiety na zabiegi odchudzające oraz zabiegi na twarz ważne są przez 6 miesięcy od dnia zakupu.
- Niewykorzystanie zabiegów, pakietów zabiegowych oraz kart podarunkowych w wyżej określonym czasie jest równoznaczne z utratą ważności w/w i nie stanowi podstawy do wystąpienia jego posiadacza wobec Derma Instytut z jakimikolwiek roszczeniami w tym zakresie.
- Udzielone Klientowi rabaty, vouchery, zniżki, promocje nie sumują się.
- Zamiana wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów na inne dostępne w ofercie Kliniki Derma Instytut jest dopuszczalna, wyłącznie po wydaniu zgody Kliniki w uzasadnionych losowo przypadkach.
- Zamiana zabiegu lub pakietu zabiegów na inne nie powoduje przedłużenia ich ważności. Czas trwania umowy liczony jest od daty pierwotnego zakupu.
- Wymiany zakupionego zabiegu lub pakietu zabiegów dokonuje się na inne w kwocie równoważnej zapłaconej pierwotnie przez Klienta. Ewentualna nadwyżka pieniężna pozostała na koncie Klienta po wymianie, nie podlega zwrotowi. Nadwyżkę tą Klient może wykorzystać na inny zabieg z oferty Derma Instytut terminie nie przekraczającym terminu, o którym mowa w pkt.2 §3.
- ZAPISY I PRZEPROWADZANIE ZABIEGÓW
- W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultację należy zgłosić się do Derma Instytut osobiście, telefonicznie, mailowo lub poprzez aplikację internetową udostępnioną przez Klinikę.
- Klient, który dokonał rezerwacji terminu na konsultację lub pierwszy/pojedynczy zabieg, zobowiązany jest do przybycia do placówki nie później niż 10 minut przed planowaną wizytą w celu dokonania wszelkich formalności.
- Klient, który dokonał rezerwacji na kolejny zabieg z serii/pakietu zobowiązany jest przybyć do placówki, nie później niż 10 minut przed umówioną wizytą, w celu odpowiedniego przygotowania się do planowanego zabiegu.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony zabieg, czas spóźnienia odlicza się od czasu przeznaczonego na dany zabieg, chyba że pełne wykonanie usługi w takim czasie byłoby niemożliwe bądź ryzykowne. W takim przypadku, Derma Instytut ma prawo odmówić wykonania zabiegu w całości, zaliczając zabieg jako odbyty.
- Derma Instytut zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu i zatrzymania pełnej przedpłaconej kwoty, w przypadku gdy spóźnienie Klienta przekroczy 15 minut.
- Umówiony zabieg można odwołać lub przełożyć na inny termin nie ponosząc żadnych konsekwencji w tym finansowych, najpóźniej na 5 dni przed umówionym terminem rezerwacji zabiegu.
- Klinika Derma Instytut zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi według stawek, jak za jej wykonanie, jeżeli odwołanie lub przełożenie zabiegu przez Klienta nastąpi w terminie krótszym niż 5 dni przed planowanym zabiegiem. To samo nastąpi w przypadku gdy Klient nie stawi się na umówioną wizytę, bez wcześniejszego jej odwołania lub przełożenia. W przypadku rezerwacji dokonanej w terminie krótszym niż 5 dni przed zabiegiem / konsultacją klient podczas jej odwołania zostaje obciążony pełną kwotą zadatku.
- W powyższym przypadku jako usługę zrealizowaną rozumie się zdjęcie zabiegu z pakietu, jeśli usługa wykonywana jest w serii oraz przepadek na rzecz Derma Instytut dokonanej przez Klienta przedpłaty.
- Przystępując do zabiegu Klient oświadcza, że: a) znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania zabiegu. b) wszelkie kwestie związane pośrednio lub bezpośrednio z przygotowaniem oraz zastosowaniem wybranego zabiegu zostały mu wyjaśnione, które to w pełni zrozumiał. c) znane mu są wszystkie wskazania, przeciwwskazania oraz możliwe efekty niepożądane, uboczne oraz efekty wykonania zabiegu. d) jest w pełni świadomy, iż zabiegi medycyny estetycznej i kosmetologii dotyczą żywego organizmu, przez co efekt u każdej osoby poddającej się temu samemu zabiegowi, może być różny. Z tego samego powodu rezultaty wykonanego zabiegu nie muszą być gwarantowane i widoczne. e) nie będzie żądał zwrotu ceny za wykonany zabieg, w przypadku gdy ten nie przyniesie zamierzonego efektu. f) przed przystąpieniem do zabiegów w Derma Instytut uwzględnił swój stan zdrowia oraz nie przystąpi do zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia zabieg mógłby mieć negatywny wpływ na jego życie, zdrowie jak również komfort fizyczny i psychiczny. g) nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia, nie zażywa leków, nie zażywa jakichkolwiek innych substancji, ani też nie posiada schorzeń, które mogłyby być przeciwwskazaniem do wykonania danego zabiegu. h) wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania zabiegu lub nawet odstąpienie od niego, w przypadku gdyby okazało się, iż zabieg ten ma niekorzystny wpływ na jego życie i stan jego zdrowia. i) po wykonanym zabiegu będzie stosować zaleconą przez osobę wykonującą zabieg pielęgnację domową, dla odpowiedniego zabezpieczenia pola zabiegowego oraz zintensyfikowania efektów zabiegowych.
- Jednocześnie Derma Instytut doradza wszystkim Klientom, aby przed skorzystaniem z usług Kliniki zasięgneli porady lekarza i przeszli wszelkie standardowe badania lekarskie, by wykluczyć przeciwwskazania medyczne do wykonania zabiegów.
- Ze względów zdrowotnych, Klient umówiony na zabieg podczas wizyty proszony jest o wypełnienie Karty Klienta / Zgody na zabieg.
- Odpowiedzialność za poprawność i prawdziwość informacji wpisanych we wszystkich formularzach Derma Instytut ponosi wyłącznie Klient je wypełniający.
- Klinika Derma Instytut zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku, gdy Klient nie podpisze odpowiednich formularzy lub gdy zachodzi podejrzenie, iż jego stan zdrowia mógłby ulec pogorszeniu po wykonanym zabiegu, jak również w każdym innym uzasadnionym przypadku.
- Dokumentacja Klienta jest własnością Derma Instytut.
- Klient ma prawo do dostępu do dokumentacji dotyczącej jego stanu zdrowia oraz wykonanych u niego zabiegów.
- Udostępnienie dokumentacji prowadzonej w Derma Instytut następuje: a) Klientowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu bądź osobie upoważnionej pisemnie przez Klienta. b) Podmiotom uprawnionym do dostępu do dokumentacji Klienta na mocy odpowiednich przepisów prawa.
- Dokumentacja udostępniana jest: a) Do wglądu w placówce Kliniki. b) Poprzez sporządzenie jej kopii, wyciągów lub odpisów.
- Płatności za usługi dostępne w Derma Instytut można dokonać gotówką, kartą, za pośrednictwem strony internetowej Kliniki (http://www.dermainstytut.pl/), przelewem na wskazany nr konta, Bonem Upominkowym lub Voucherem.
- Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na koncie Derma Instytut.
- Płatność za usługi Kliniki następuje najpóźniej w dniu wykonania zabiegu.
- Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje paragon lub fakturę.
- Derma Instytut może udzielić Klientowi promocji, rabatu lub zniżki. Wszelkie aktualne promocje znajdują się na stronie https://www.dermainstytut.pl/
- W przypadku udzielenia Klientowi promocji, rabatu, zniżki, cena zabiegu jest dostosowana odpowiednio do powyższych (promocji, rabatu czy zniżek).
- W przypadku gdy Klient posiada Bon Upominkowy lub Voucher i chce wykorzystać go na zabieg – przed wykonaniem zarezerwowanego zabiegu jest zobowiązany do podania niezbędnych danych do jego weryfikacji, w tym kodu lub numeru bonu/vouchera.
- PPRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA
- W trakcie korzystania z usług Kliniki Derma Instytut Klient ma prawo do: a) poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Kliniki. b) zachowania w tajemnicy przez personel Kliniki danych dotyczących zdrowia Klienta oraz danych dotyczących zabiegów wykonanych u Klienta. c) świadczenia usług przez odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający odpowiednią wiedzę i umiejętności do wykonywania zabiegów z zakresu usług Kliniki. d) wyrażania zgody na udzielanie określonych usług lub ich odmowy, po uzyskaniu informacji o proponowanych metodach.
- Do obowiązków Klienta należy: a) przestrzeganie Regulaminu wykonywania zabiegów w Derma Instytut. b) poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania personelu Kliniki i innych klientów Kliniki. c) przestrzegania zasad higieny osobistej. d) posiadanie ważnych dokumentów pozwalających zidentyfikować tożsamość. e) przestrzegania zasad bezpieczeństwa. f) przestrzegania zaleceń personelu Kliniki. g) przestrzegania zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu i innych środków odurzających na terenie Derma Instytut.
- Klient, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania z usług Kliniki ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Managera Kliniki WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą z dn. 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz.827) Klient może pisemnie odstąpić od umowy na świadczenie usług bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.
- W związku z powyższym pieniądze za usługę zostaną zwrócone Klientowi na jego konto lub jako gotówka do rąk własnych w placówce Kliniki.
- W przypadku rezerwacji konsultacji za pośrednictwem strony Derma Instytut (http://www.dermainstytut.pl) Klient przyjmuje i akceptuje w trakcie zakupu wyłączenie odstąpienia od umowy na świadczenie usług bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia zgodnie z Ustawą z dn. 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz.827).
- Dla celów dowodowych Klient może złożyć reklamację w formie pisemnej, najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia umowy.
- Przedmioty przeznaczone do sprzedaży detalicznej nie podlegają zwrotowi. Towar uznany za wadliwy może zostać zwrócony w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi, w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, liczonym od daty zakupu reklamowanego przedmiotu.
- Warunkiem koniecznym, do rozpatrzenia reklamacji, jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu do Biura Kliniki oraz opisem reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
- Klienci zgłaszający reklamację, o jej decyzji będą informowani drogą pisemną.
- Administrator danych:
Administratorem Twoich danych jest Derma Instytut Sp. z o.o.,
ul. Ligustrowa 10A, 03-995 Warszawa, NIP: 8991898119;
W celu skontaktowania się z nami należy:
- wysłać e-mail na adres: info@dermainst.pl;
- wysłać list na adres: ul. Ligustrowa 10A, 03-995 Warszawa
Jako administrator danych jesteśmy odpowiedzialni za Twoje dane i mamy obowiązek przekazać Ci poniższe informacje.
- Cele przetwarzania danych:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach:
Przetwarzanie w związku z zawarciem z Tobą umowy sprzedaży:
- W przypadku zawarcia z Tobą umowy sprzedaży przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania tej umowy. Możemy przetwarzać również Twoje dane osobowe, na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy, w celu podjęcia działań zmierzających do jej zawarcia. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym zakresie art. 6 ust. 1 b) RODO czyli niezbędność do realizacji zawartego kontraktu lub podjęcie działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą przed jego zawarciem. Ponadto, ponieważ z faktu zawarcia umowy wynikają dla nas dodatkowe obowiązki (np. w kwestiach podatkowych), podstawą prawną przetwarzania danych jest też art. 6 ust. 1c) RODO czyli niezbędność danych do wykonania obowiązku prawnego.
- Przetwarzamy Twoje dane na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO czyli w celu realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów – w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji lub powstania między nami sporu dotyczącego realizacji umowy możemy przetwarzać Twoje dane w celu rozpatrzenia i obsługi reklamacji jak również w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Przetwarzanie w związku z zawarciem przez Ciebie innej umowy
- Jeśli jesteś naszym współpracownikiem lub kontrahentem, przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania zawartej z Tobą umowy. Możemy przetwarzać również Twoje dane osobowe, na Twoje żądanie, przed zawarciem umowy, w celu podjęcia działań zmierzających do jej zawarcia. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym zakresie art. 6 ust. 1b) RODO czyli niezbędność do realizacji zawartego kontraktu
lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed jego zawarciem. Ponadto, ponieważ z faktu zawarcia umowy wynikają dla nas dodatkowe obowiązki (np. w kwestiach podatkowych), podstawą prawną przetwarzania danych jest też art. 6 ust. 1c) RODO czyli niezbędność danych do wykonania obowiązku prawnego.
- Jeśli udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie Twoich danych, będziemy je przetwarzać w celach wskazanych w treści tej zgody – w takim przypadku podstawą przetwarzania jest art. 6 ust 1 a) RODO czyli Twoja zgoda.
- Możemy również przetwarzać Twoje dane w celu poinformowania o nawiązanej przez nas współpracy (o ile dopuszcza to zawarta przez nas umowa) – w takim przypadku podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasz uzasadniony interes.
Przetwarzanie danych pracowników i innych członków personelu naszych klientów,
lub kontrahentów:
- Jeśli jesteś pracownikiem lub członkiem personelu naszego klienta lub kontrahenta, możemy przetwarzać twoje dane w celu wykonania umów zawartych z tym klientem lub kontrahentem. Dla powyższego celu podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasz prawnie uzasadniony interes.
Przetwarzanie w związku z korespondencją prowadzoną za pośrednictwem poczty e-
mail:
- Jeśli kontaktujesz się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, możemy przetwarzać Twoje dane w celu prowadzenia z Tobą korespondencji. Podstawą przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasz uzasadniony interes.
Przetwarzanie w związku z prowadzeniem marketingu i wysyłki newslettera:
- Jeśli wyraziłeś chęć otrzymywania od nas newslettera albo innych informacji handlowych mailowo albo telefonicznie, podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest art. 6 ust. 1 a) RODO czyli Twoja zgoda.
- Możemy również przetwarzać Twoje dane osobowe w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług wykonywanego za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Podstawą prawną przetwarzania będzie w takiej sytuacji art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasze prawnie uzasadnione interesy.
Przetwarzanie w związku z prowadzeniem strony internetowej:
- Jeśli na stronie internetowej dostępny jest formularz kontaktowy, będziemy przetwarzać dane w celu umożliwienia kontaktu. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasze prawnie uzasadnione interesy.
- W celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, jej administrowania i zapewnienia bezpieczeństwa możemy przetwarzać dane zbierane podczas wizyt na niej. Dane te nie będą wykorzystywane w celu identyfikacji konkretnych użytkowników. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 f) RODO czyli
nasze prawnie uzasadnione interesy.
Przetwarzanie w związku z prowadzeniem profilów w mediach społecznościowych:
- Ze względu na nasze prawnie uzasadnione interesy możemy przetwarzać Twoje dane zgromadzone na portalach EMI na portalach: Facebook, LinkedIn i Instagram w celu zapewnienia funkcjonowania profilu (w szczególności aby informować użytkowników o naszych produktach i usługach, o wydarzeniach w których bierzemy udział jak również o osobach z którymi współpracujemy) oraz nawiązywania interakcji z użytkownikami. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 f) RODO czyli nasze prawnie usprawiedliwione interesy.
- Obowiązek podania danych:
Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne z zastrzeżeniem, że:
- Jeśli zawierasz z nami umowę, podanie Twoich danych będzie niezbędne, abyśmy mogli ją wykonać i rozliczyć. Dotyczy to takich danych jak Twoje imię i nazwisko, adres, NIP, e-mail, numer telefonu. Podobnie, jeśli zgłaszasz reklamację, musimy otrzymać Twoje dane, by móc ją rozpatrzyć i obsłużyć. Będziemy również
przetwarzać dane dotyczące szczegółów naszej współpracy;
- Jeśli jesteś pracownikiem lub członkiem personelu naszego klienta lub kontrahenta, z którym mamy zawartą umowę, przetwarzanie Twoich danych może być konieczne dla jej wykonania;
- Jeśli kontaktujesz się z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzanie Twoich danych takich jak adres poczty elektronicznej, imię, nazwisko oraz wszelkie informacje podane w treści wiadomości jest niezbędne, byśmy mogli prowadzić z Tobą korespondencję;
- Twoje imię i nazwisko, adres zamieszkania i adres do korespondencji mogą być przetwarzane do celów wysyłki informacji marketingowych za pośrednictwem tradycyjnej poczty;
- Jeśli wyrazisz na to zgodę, Twój adres e-mail i numer telefonu mogą być przetwarzane do celów wysyłania Ci informacji marketingowych drogą elektroniczną;
- Jeśli kontaktujesz się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na naszej stronie internetowej przetwarzamy Twoje dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail a także dane zawarte w treści wiadomości;
- Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, gromadzimy Twoje dane, w tym adres IP w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, jej administrowania i zapewnienia bezpieczeństwa;
- W przypadku wizyt na naszych profilach na portalach społecznościowych Facebook, LinkedIn i Instagram przetwarzanie Twoich danych takich jak imię, nazwisko i wizerunek, jest niezbędne do korzystania z usług oferowanych przez ten portal.
- Okres przechowywania danych:
Twoje dane będziemy przechowywać przez następujące okresy:
- w przypadku danych niezbędnych do realizacji zawartej z Tobą umowy i wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na nas w związku z jej zawarciem – przez czas do tego niezbędny tj. do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy lub zobowiązań podatkowych z nią związanych – którykolwiek z tych terminów upłynie później;
- w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania;
- w przypadku danych, dla których podstawą przetwarzania są nasze prawnie uzasadnione interesy, dane będą przetwarzane tak długo jak będzie to niezbędne dla realizacji celu przetwarzania z zastrzeżeniem, że:– w przypadku wniesienia sprzeciwu przetwarzanie zostanie zakończone z chwilą jego otrzymania, chyba że:
- nasze interesy przeważają nad Twoimi interesami, prawami lub wolnościami – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać nadal, lecz nie dłużej niż jest to niezbędne dla osiągnięcia celu przetwarzania;
- potrzebujemy Twoich danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać do momentu prawomocnego zakończenia postępowania sądowego lub egzekucyjnego (jeśli będzie prowadzone).
- Przysługujące Ci prawa:
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:
- Prawo dostępu do danych;
- Prawo do sprostowania danych;
- Prawo do usunięcia danych;
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- Prawo do przenoszenia danych;
- Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych, jakiej nam udzieliłeś (skorzystanie przez Ciebie z tego prawa nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do chwili cofnięcia zgody);
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie przez nas Twoich danych. Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jakiego dokonujemy ze
względu na nasze prawnie uzasadnione interesy (na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO). W takim przypadku nie będziemy mogli dalej przetwarzać Twoich danych, chyba że nasze ważne, prawnie uzasadnione interesy będą przeważać w konkretnym przypadku nad Twoimi interesami, prawami lub wolnościami oraz w sytuacji, kiedy będziemy potrzebować Twoich danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeśli jednak Twój sprzeciw dotyczyć będzie przetwarzania danych w celach marketingowych, po jego otrzymaniu bezwzględnie zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji ani nie dokonujemy profilowania w oparciu o Twoje dane.
- Pliki Cookies (tzn. ciasteczka)
Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy pliki cookies, a więc niewielkie pliki tekstowe, które są instalowane i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie). Pliki cookies zawierają nazwę domeny naszego serwisu internetowego, czas przechowywania ich na Twoim urządzeniu końcowym oraz unikalny identyfikator. Dzięki cookies wiemy, kiedy korzystasz z naszej strony internetowej, jak długo na niej przebywasz i z jakiego miejsca na świecie się na nią logujesz. Nie znamy jednak Twojej tożsamości i nie
próbujemy jej ustalić.
Pliki cookies pozwalają nam prowadzić analizę ruchu na naszej stronie internetowej i mierzyć sposób korzystania z niej, a także usprawniać jej funkcjonowanie, aby lepiej dopasować ją do potrzeb użytkowników.
Większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza korzystanie z plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Korzystamy z plików cookies za Twoją zgodą wyrażoną poprzez kontynuowanie przez Ciebie korzystania z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, której używasz. Jeśli nie chcesz, aby nasza strona instalowała i przechowywała pliki cookies na Twoim urządzeniu, możesz dokonać odpowiednich zmian w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
- Przekazywanie danych osobowych
Możemy przekazywać Twoje dane osobowe:
- firmom, które zapewniają nam usługi hostingowe;
- firmom, które zapewniają nam usługi administracyjne i księgowe;
- firmom, które zapewniają nam usługi administrowania stroną internetową i usługi IT;
- firmom, które świadczą na naszą rzecz usługi marketingowe;
- kurierom, pracownikom poczty którzy dostarczają Ci przesyłki;
Twoje dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. Jednakże, w drodze wyjątku, zagraniczne transfery danych mogą być realizowane odnośnie niektórych danych zbieranych przy użyciu plików cookies (ciasteczek). Przykładowo niektóre dane zbierane przy pomocy plików cookies firmy Google LLC mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych, a więc poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie wskazujemy, iż Google LLC posiada certyfikat EU-US- Privacy Shield, co potwierdza adekwatny poziom ochrony danych dla transferów poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego zgodnie z umową zawartą pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską i opartą na tej umowie decyzją Komisji Europejskiej.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za szkody powstałe z jego winy na terenie Derma Instytut.
- W przypadku niestosownego zachowania Klienta lub naruszenia zasad i porządku na terenie Derma Instytut, w tym podczas procesu zabiegowego, Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu lub do jego przerwania i poproszenia Klienta o niezwłoczne opuszczenie Kliniki. Jednocześnie w takiej sytuacji Klinika ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług oraz zatrzymania pełnej kwoty za usługę, wpłaconej przez Klienta, jako rekompensatę za poniesione straty, jak również odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
- Każdy Klient przystępujący do zabiegów z oferty Derma Instytut oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i nie zgłasza co do niego żadnych zastrzeżeń.